Franciszek w liście do biskupów argentyńskich: Jedyna interpretacja „Amoris Laetitia” to dopuszczenie do Komunii rozwodników żyjących w nowych związkach

francisescrib250Nie, to nie żart. Hiszpańskojęzyczny portal katolicki infocatolica.com zamieścił list będący odpowiedzą Franciszka na wysłaną do niego przez biskupów Buenos Aires interpretację „Amoris Laetitia”, w której dopuszcza się do Komunii tzw. rozwodników żyjących w nowych związkach. Tę interpretację biskupi wcielają w swojej diecezji. Odpowiedź Franciszka jest następująca: Dobrze piszecie. Nie ma innych interpretacji. Stanie się wiele dobrego. Czyli biskupi mają rację, a wspomniani tzw. rozwodnicy pod szczególnymi warunkami zostają dopuszczeni do Komunii. Cytujemy poniżej kluczowe słowa z obu dokumentów – interpretacji (wytycznych) biskupów oraz listu Franciszka, po hiszpańsku i po polsku.

Biskupi Buenos Aires piszą do Franciszka:

Si se llega a reconocer que, en un caso concreto, hay limitaciones que atenúen la responsabilidad y la culpabilidad (cf. 301-302), particularmente cuando una persona considere que caería en una ulterior falta dañando a los hijos de la nueva unión, Amoris laetitia abre la posibilidad del acceso a los sacramentos de la Reconciliación y la Eucaristía (cf. notas 336 y 351).

Jeśli dochodzi się do rozeznania, że w szczególnej sytuacji [i nie mowa tutaj o wstrzemięźliwości seksualnej! – przypis red.] są ograniczenia dla złagodzenia odpowiedzialności i winy (por. 301-302), szczególnie kiedy dana osoba uważa, że popadłaby w dalszą winę krzywdzenia dzieci w nowym związku, „Amoris Laetitia” otwiera możliwość przystąpienia do sakramentów pojednania i Eucharystii (por. przypisy 336 i 351).

Franciszek odpowiada:

El escrito es muy bueno y explicita cabalmente el capítulo VIII de Amoris laetitia. No hay otras interpretaciones. Y estoy seguro de que hará mucho bien. Que el Señor les retribuya este esfuerzo de caridad pastoral.

Tekst jest bardzo dobry i dokładnie przekazuje rozdział VIII Amoris Laetitia. Nie ma innych interpretacji. I jestem pewny, że stanie się wiele dobrego. Niech Bóg odpłaci im za ich wysiłki duszpasterskiej miłości.

Franciszek pisze dalej, że to właśnie jest: „przyjmowanie, towarzyszenie, rozeznawanie i integracja”.

 

carta_image_810_500_55_s_c1

 

Mamy nadzieję, że wszyscy, którzy nie widzą, wreszcie przejrzą. A ci, co przecierają oczy, niech je wreszcie przetrą na dobre.

Pisaliśmy już o tych interpretacjach w dziale Amoris Laetitia, a co sam Franciszek mówił w temacie w tym poście: Franciszek otwarcie i jednoznacznie potwierdza, że zmieniła się dyscyplina sakramentów dla rozwodników żyjących w nowych związkach

A zacni polscy katoliccy interpretatorzy jak zwykle próbowali Franciszka dointerpretować po swojemu, w ramach nieprzejednanej ortodoksji katolickiej. Bo jakże mogłoby by być inaczej? A co teraz powiedzą po tym liście? Czy nie dość dowodów, że nauczanie Kościoła Franciszek przedstawia (wypaczając) po swojemu?

Czekamy aż ktoś dobrze znający hiszpański pokusi się o całość tłumaczenia tego listu na język polski. Sprawa jednak jest jasna nawet na podstawie prostych tłumaczeń i dostępnych fragmentów. Franciszek przyzwala na świętokradzką Komunię, nie przedstawiając prawdy katolickiej, tylko tworząc zamęt i propagując odstępstwo.

 

Całość listu do Franciszka zamieszczona jest po hiszpańsku tutaj: ^^^http://infocatolica.com/?t=noticia&cod=27335
Odpowiedź Franciszka: ^^^http://infocatolica.com/?t=ic&cod=27337
Po angielsku: ^^^https://www.lifesitenews.com/news/pope-no-other-interpretation-of-amoris-laetitia-than-allowing-communion-for

 
P.S. Piszę ten PS w nocy z 10 na 11 września. Jest to dwa dni po opublikowaniu wytycznych biskupów i listów Franciszka przez portal infocatolica.com – gdy dokumenty rozeszły się już na cały świat. Podane przez mnie źródłowe linki z portalu z wytycznymi biskupów i listami zostały zmodyfikowane i teraz zamiast oryginalnych dokumentów widnieje informacja, że wytyczne muszą zostać zaakceptowane przez wszystkich biskupów, których dotyczą, oraz że są poufne i nie powinny zostać opublikowane. A także że dokumenty nie mają charakteru ostatecznego, a sprawa jest bardzo wrażliwa.

Na szczęście dzięki portalowi LifeSiteNews.com zachowały się fotokopie oryginałów i angielskojęzyczne tłumaczenia:

criterios_aplicacion_al_-_region_ba
carta_francisco_en_respaldo_criterios
basic_criteria_for_the_application_of_chapter_viii_of_amoris_laetitia__september_5__2016
letter_of_pope_to_pastoral_region_of_buenos_aires__september_5__2016

W nowym tekście na stronie infocatolica.com zostaje poddana w wątpliwość także autentyczność listów Franciszka. Ja bym zapytał: Kto by je preparował i dlaczego? Czy poważny portal katolicki umieściłby listy Franciszka, nie będąc pewny ich źródeł?

Sprawa dotyczy Argentyny – czy Franciszek nie widzi, co się dzieje? Może zabierze głos?

Dzieje się niezła, przepraszam, chryja. Biskupi piszą wytyczne i rozsyłają do księży, a potem twierdzą, że są bardzo poufne i nie należy ich publikować. Może inni biskupi z okolicy sprzeciwili się przedstawianym w nich rozwiązaniom w duchu kard. Kasper?

W to wszystko zostaje wmieszany Franciszek przez fałszywkę listu albo, jeśli listy są oryginalne, część osób próbuje to uciszyć i zakamuflować. Jaki będzie finał sprawy? Ale, drodzy biskupi, wstydzicie się nawet własnych szkiców i wytycznych duszpasterskich wysyłanych powszechnie do księży z diecezji?

Kto i dlaczego miesza? Zamęt związany z interpretacją „Amoris Laetitia” postępuje. Jeśli zapytamy, kto jest winny temu, że nie wiadomo, co Franciszek chce powiedzieć w adhortacji, czy będzie to pytanie retoryczne?

Jedyna odpowiedź, jak przychodzi do głowy w sprawie zamieszania, jest taka: Biskup Thomas J. Tobin: Dwuznaczność „Amoris Laetitia” jest zamysłem Ojca Świętego

 

P.S. 2. Wieczór 12 września. Radio Watykańskie rozwiązało dziś spór o list Franciszka. Napisałem post, który przedstawia sprawę: Radio watykańskie potwierdza autentyczność listu Franciszka do biskupów argentyńskich!

 

 

100 uwag do wpisu “Franciszek w liście do biskupów argentyńskich: Jedyna interpretacja „Amoris Laetitia” to dopuszczenie do Komunii rozwodników żyjących w nowych związkach

  1. Ktoś zamieścił ten artykuł na gloria.tv. Jednak już pojawiły się tam bardzo nerwowe głosy, a nawet obelgi w stosunku do osób, które mają odwagę (słusznie) skrytykować Franciszka.
    https://gloria.tv/article/3873j46oMM64TxxCu3vn54DtP/postings/

    Mam szczerą nadzieję jednak , że ktoś przynajmniej się zastanowi i otworzy wreszcie oczy, że nieformalny rozłam w Kościele ma już miejsce. W Niemczech czy Francji już od dawna udzielają Komunii wszystkim „jak leci”, zaś sakrament pokuty już prawie zanikł. Ciekawa jestem jak zareagują polscy biskupi. Czy i u nas nastąpi podział w tej ważnej kwestii?

    Polubienie

    • @AJM054 i poprzednicy
      1) Trolle działają i tzw. leninowscy „pożyteczni idioci”.
      2) Piszę z pamięci więc mój przekaz nie jest precyzyjny ale można znaleźć to w internecie.
      Jakiś czas po powstaniu Iluminatów A. Weishaupta kurier z dokumentami tej organizacji przewoził je i w biały dzień uderzył w niego piorun. No interwencja Boża ewidentna. Dokumenty te dostały się do rąk rządu bawarskiego. I co? I nic. Już się rozpanoszyło.
      Tak więc lokalnie będą zapewne sprzeciwy – ciągle znak zapytania jest co na to duchowieństwo polskie – ale jak to jest w KP „umrą śmiercią naturalną” albo wymuszoną… Dyscyplina i takie tam. Zatem zostanie wszystko w rękach świeckich. No, akurat o to to duchowieństwo może mieć pretensje do siebie. Ach jak ja lubię ich „katować” bergoglianizmem. Przynajmniej tyle mojego. Ha.

      Polubienie

      • Dokładnie, hura-bergolizm dziś jest tak żywy pośród wiernych nawet w Polsce, że każdy kto zwraca uwagę na praktyczną herezję i straszne jej owoce, jest uważany za wroga KK. Jest o tym w KP… Należy się z tym pogodzić ale nie dać się zastraszyc i trwać w pryncypiach doktryny Chrystusa.
        Będą nas publicznie pietnowac, w imię nie przestrzegania przez nas miłosierdzia (fałszywie pojmowanego).
        Ciągle jdnak póki ważnie jest sprawowana Najswietsza Eucharystia, musimy trwać w swoich lokalnych kościołach. Nadchodzi czas katakumb, widać to już gołym okiem…

        Polubienie

  2. Bardzo ważne: ONZ przejmuje w październiku internet

    Próbuję tu bezskutecznie wkleić link ze strony prisonplanet

    „Już za miesiąc Internet zostanie przejęty przez ONZ, która to instytucja w pierwszym kroku będzie zarządzała domenami a w kolejnych z pewnością za zaleceniami Georga Sorosa i Grupy Bilderberg zacznie regulować sieć by budować koherentny globalny konsensus w sprawie globalizacji.

    Jak pokazały niedawno zhakowane przez organizację DCLeaks maile Georgea Sorosa, multimiliardera i szefa sieci fundacji na rzecz budowy “otwartego społeczeństwa”, wezwał on do międzynarodowego regulowania “prywatnych aktorów” w sieci oraz tego “jakie informacje powinny być usunięte z internetu a jakie mogą pozostać”. 34 stronicowy dokument zatytułowany “2014 Proposed strategy” stwierdza, że regulacje powinny “najbardziej sprzyjać otwartemu społeczeństwu”. Jak na życzenie zaledwie dwa lata po rekomendacjach Sorosa, internet zostanie przekazany w ręce międzynarodowej instytucji, której jedynym celem jest szerzenie globalizacji i otwartego na globalizację społeczeństwa”

    Coraz większa cenzura i kontrola umysłow. Nie zdziwię się niestety, jak nam kiedyś zamkną tego bloga 😦

    Polubienie

  3. ze strony prisonplanet
    „W czerwcu na spotkaniu Grupy Bilderberg również omawiano wprowadzanie systemów regulacji dostępu do internetu tzw. Paszportu Internetowego. Według przecieków ze spotkania wdrożenie paszportu internetowego ma być uzasadniane „cyberbezpieczeństwem” i stworzeniem dogodnego dla obywateli sposobu na uzyskiwanie dostępu do usług rządowych.
    Wraz z rozpoczęciem od roku działań cenzorskich przez Youtube, Google, Twittera, Facebooka i inne korporacyjne strony i nadchodzącym przekazaniem jurysdykcji nad Internetem ONZowi wydaje się, iż nad wolną sieć nadciągają czarne chmury. Przy takim obrocie sprawy większość ważnych i kontrowersyjnych informacji albo nie będzie listowanych przez wyszukiwarki albo po prostu bezpowrotnie zniknie z sieci tworząc jak od lat ostrzegaliśmy tzw Internet 2 – będący formą telewizji kablowej w pełni kontrolowanej przez rządy.“

    Podobne informacje można znaleźć w prasie. Pozwolę sobie zacytować fragment z Warszawskiej Gazety (wyd. z 29 lipca 2016, autor Robert Kościelny):

    „Internet solą w oku illuminatów
    Jak zauważył Bill Whittle, aby skutecznie okłamywać ludzi, wciskać im ciemnotę, bezczelnie odwracać kota okonem, społeczeństwo należy pozbawić możliwośći zweryfikowania dostarczanych mu informacji. Wystarczy jedno niezależne źródło wiedzy, a misterny plan tworzenia świata ułudy może lec w gruzach.
    Jak już było wspomniane, takim niezależnym źródłem wiedzy jest dziś internet. W dniach 9-12 czerwca tego roku w Dreźnie odbyło się kolejne doroczne spotkanie grupy Bilderberg. Jak podaje Paul Joseph Watson z Infowars, powołując się na swoje „wewnętrzne źródło”, głównym celem spotkania było omówienie planów wdrożenia w życie podatku globalnego od transakcji finansowych i transportu lotniczego. Drugim, dla nas tu szczególnie ważnym była sprawa opanowania przez grupę komunikacji internetowej.
    Wstępem do tego będzie stworzenie „internetowego paszportu”, który każdy internauta, chcąc korzystać z sieci, będzie musiał uzyskać. Wymóg posiadania internetowego DO będzie uzasadniany potrzebami „cyberbezpieczeństwa” , jak też stworzeniem dogodnej i bezpiecznej drogi korzystania przez obywateli z internetowych usług rządowych. Jednak dla obrońców wolności wypowiedzi projekt ten to wielkie zagrożenie dla prawa anonimowości w sieci.Facebook, YouTube czy Twitter mogą wykotrzystać internetowy paszport do cofnięcia swojego pozwolenia na korzystanie z ich usług, co jest oczywistym zagrożeniemdla swobodnego przepływu informacji, którym dziś szczyci się internet“.

    Polubienie

    • @AJM054
      Czyli najpierw zaczną znikać strony a potem ludzie. Tylko nikt tego nie rozgłosi. No i nie będzie ludzi przeciwstawiających się Bergoglio a jak będą to też ich nie będzie. A tych co wcześniej się tak niepoprawnie wypowiadali (a przestali) to się i tak zapamięta i przypomni się o nich w stosownym czasie tylko już w węższym gronie niemedialnym.

      Polubienie

    • @Ergo
      Ha, ha, ha…. Tak patrzę na to nazwisko i z czymś mi się kojarzy… Jaki ten świat mały… Sami swoi… I w dodatku Władimir… No kto by pomyślał… Ha, ha, ha…

      Polubienie

    • Cztery regiony świata, do których nawiązuję, to cztery wielkie imperia — USA, Rosja, Europa i Chiny

      Orędzia Ostrzeżenia

      wtorek, 24 września 2013, godz. 11.18

      Moja wielce umiłowana córko, cztery regiony świata, do których nawiązuję, to cztery wielkie imperia — USA, Rosja, Europa i Chiny. Wszystkie przepowiedziane proroctwa dotyczą tych mocarstw, wokół których będą się kształtować te radykalne zmiany w zakresie systemów religijnych i politycznych.

      Syria i Egipt, z powodu zamieszek w tych krajach, staną się katalizatorem dla większej wojny, która uwikła cztery wielkie mocarstwa. Wszystkie te mocarstwa będą ze sobą połączone, aby stworzyć jednolity reżim, który zostanie wykorzystany do kontrolowania globalnych zasobów i światowej populacji.

      Wojna religijna będzie miała dla tej kontroli kluczowe znaczenie, a odpowiedni przywódcy Moich Kościołów Chrześcijańskich zostaną pokonani i zniszczeni w ramach przygotowań, jakie prowadzi bestia, która będzie kontrolować wszystkie cztery imperia. Żadnemu z rządzących, którzy przeciwstawiają się Słowu Bożemu lub którzy próbują unicestwić Jego Dzieci, nie zostanie przyznane przez Boga prawo, aby przemocą ogarnąć tych, których imiona znajdują się w Księdze Życia. I chociaż mówię o chrześcijanach oraz o tym, że jest konieczne, aby pozostali Mi oni wierni, to odnoszę to także do Żydów, ponieważ ich obrońca, Michał Archanioł, będzie nad nimi czuwał i dopomoże im przetrzymać prześladowanie, które oni, jako wybrany naród Boga, będą także musieli przejść.

      Plan Boży został uformowany i wszyscy aniołowie i święci w Niebie obecnie się przygotowują, aby pomóc Mi w Mojej Misji, mającej na celu zjednoczenie i ochronę tych wszystkich, którzy Mnie kochają, przed wielkim oszustwem, jakie zostało zaplanowane, aby ogłupić świat. Nigdy wcześniej nikczemność skierowana przeciwko Bogu nie była przez rasę ludzką tak wspólnie okazywana, jak dzieje się to dziś. Nigdy wcześniej śmiertelny człowiek nie był w stanie — poprzez przejęcie władzy, mające na celu sprawowanie kontroli — zadawać tak wiele cierpienia, jak ma to miejsce w tym momencie historii. Wielkie prześladowanie przeciwko Bożym dzieciom — wywołane przez szatana przy skwapliwym wsparciu złych, żądnych władzy mężczyzn oraz przez kobiety, zajmujące pozycje, dające im wielką władzę — rozkwita na waszych oczach. Jednak wielu z was nie potrafi tego dostrzec, ponieważ zostaliście ogłupieni.

      Wasz Jezus

      Polubienie

      • „Wszystkie te mocarstwa będą ze sobą połączone, aby stworzyć jednolity reżim, który zostanie wykorzystany do kontrolowania globalnych zasobów i światowej populacji.”

        „Nigdy wcześniej śmiertelny człowiek nie był w stanie — poprzez przejęcie władzy, mające na celu sprawowanie kontroli — zadawać tak wiele cierpienia, jak ma to miejsce w tym momencie historii. Wielkie prześladowanie przeciwko Bożym dzieciom — wywołane przez szatana przy skwapliwym wsparciu złych, żądnych władzy mężczyzn oraz przez kobiety, zajmujące pozycje, dające im wielką władzę — rozkwita na waszych oczach. Jednak wielu z was nie potrafi tego dostrzec, ponieważ zostaliście ogłupieni.”
        TAK TO WŁAŚNIE WYGLĄDA w Rosji, USA itd.

        Polubienie

  4. Zastanawiam się czy duchowni i inni entuzjaści Bergoglio zdają sobie sprawę z konsekwencji swego wyboru, z tego, że jeśli podążają za herezją, akceptują ją tłumacząc się ;chociażby posłuszeństwem, poddają się działaniu diabła? Inaczej mówiąc wpadają w jego łapy. Zatem w tym wypadku wszystkie ich modlitwy, działania nawet subiektywnie dobre są wtedy poparciem diabelstwa bo przecież w kłamstwie nie ma Prawdy, są akceptacją szatana nawet jak tego nie mówią czy nie uświadamiają sobie tego:
    „Nie wprzęgajcie się z niewierzącymi w jedno jarzmo. Cóż bowiem na wspólnego sprawiedliwość z niesprawiedliwością? Albo cóż ma wspólnego światło z ciemnością? Albo jakaż jest wspólnota Chrystusa z Beliarem lub wierzącego z niewiernym?” (2Kor 6:14-15; BT)
    Powstaje pytanie jak rozumieć w tej sytuacji, która jest, słowa „wierny” i „niewierny”? Wg. mnie odpowiedź jest jasna: ci którzy są wierni prawdzie i ci którzy są niewierni prawdzie a wierni kłamstwu. A przy tym jedni i drudzy będą się powoływać na imię „Jezusa”,

    Polubienie

    • @Lolo.
      Mój póki co jeden z ulubionych znanych kapłanów x.Węgrzyniak pisze na swoim FB: „(…) I szkoda, że tak jasno nie jest napisana adhortacja „Amoris laetitia”, wtedy nie byłoby dyskusji, czy Papież myśli o dopuszczaniu rozwiedzionych do Komunii czy nie myśli (o to jeszcze spierają się teolodzy, chociaż Buttiglione zakłada jako pewne). Bo problemem nie jest to, że się pewne rzeczy zmieniają w Kościele. Problemem jest, żeby to wyartykułować jasno i wyraźnie, podając konkretne argumenty. Dla mnie jako spowiednika i dla większości księży nie jest żadnym wyzwaniem podporządkowanie się temu, co ustali Papież czy biskup. Problemy zaczynają się wtedy, jak góra nie umie klarownie wyrazić o co właściwie jej chodzi.:)” Przedostatnie zdanie jest smutne: „Dla mnie jako spowiednika i dla większości księży nie jest żadnym wyzwaniem podporządkowanie się temu, co ustali Papież czy biskup”. Wypowiedź wskazuje na to, że Ksiądz podporządkuje się NIEZALEŻNIE od tego co ustali Papież.

      Polubienie

    • „Moja najdroższa córko, przyjdzie czas, kiedy Modlitwa Wierzę w Boga, która potwierdza Kim Ja Jestem, zostanie tak zmieniona, aby zamiast Mnie, czcić fałszywych bogów.
      Gdy będzie wprowadzana jedna światowa religia, będzie to robione ostrożnie, tak aby nie robić wrażenia, że Ja, Ojciec Odwieczny, przestałem już być czczony. Jeśli Ja nie będę już czczony, wtedy ta nowa modlitwa stanie się obrzydliwością i nie może być odmawiana, jeśli Moje dzieci chcą pozostawać ze Mną i pragną Życia Wiecznego. Znacznie lepiej będzie, jeśli pozostaniecie w milczeniu niż wypowiecie jedno słowo bluźnierstwa, które zostanie wprowadzone we wszystkich kościołach na całym świecie, oddających cześć Mnie, waszemu Ojcu i uznających Mojego Syna, Jezusa Chrystusa, waszego Zbawiciela.
      Słowa, które czczą Imię Moje i Mojego Syna, zostaną przekręcone i wyrażenia, które odnoszą się do Mojego Syna będą między innymi zawierały takie terminy, jak „Jezus Światła”. Ta nowa modlitwa będzie kładła nacisk na wyższość człowieka, jego odpowiedzialność za zapewnienie dobrobytu swoim braciom i serdeczne przyjęcie, jako jedno, wszystkich religii, aby czcić Boga. Wszystkie odniesienia do Mojego Syna, jeśli chodzi o sposób w jaki Mój Syn ma być czczony, zostaną zastąpione przez ten nowy tytuł, jaki Mu dadzą. Powiedzą światu, by czcił piękno Ziemi; cuda świata stworzonego przez Boga, Który jest Jeden dla wszystkich i Który akceptuje każdy rodzaj kultu. To będzie czas, kiedy ten świat połączy się w jeden świat, jako religia pogańska. Ponieważ tak wiele wyrażeń religijnych zaśmieci te nowe wyznanie wiary, doprowadzi to tych, którzy są pobłogosławieni rozeznaniem, że w pełni zrozumieją, co się dzieje. „- KP 26.05.2014
      „Dlatego, gdy wiara chrześcijan jest poddawana próbie, ważne jest, aby w dalszym ciągu modlić się Moimi Modlitwami Krucjaty. Wkrótce nowi słudzy zostaną wprowadzeni do Kościoła katolickiego i do innych Kościołów chrześcijańskich.
      Początkowo różnice między religiami będą zacierane tylko przy ich granicach. Następnie, w krótkim czasie już nie rozpoznacie Mojego Nauczania, ponieważ ono niezauważalnie zniknie. Ich miejsce zajmie szereg niejasnych, ale poetyckich wypowiedzi, które będą zachęcać do tolerancji grzechu.
      Kłamstwa przedstawiane osobom praktykującym, nie podejrzewającym niczego złego, początkowo nie zostaną przez nich zauważone. Jednak wkrótce pojawi się u Moich wyznawców głęboko niepokojące odczucie, że coś jest nie tak.
      Ostateczne oszustwo nastąpi wtedy, gdy Święte Sakramenty zostaną zastąpione pogańskimi namiastkami.
      Wszystkiemu będzie przewodniczył fałszywy prorok, który będzie rościł sobie prawo do tego, aby być najwyższym kapłanem nad wszystkimi religiami połączonymi w jedną. Ta nowa, jedna światowa religia będzie oddawała hołd bestii.
      Wszyscy ci, którzy ślepo za nim podążą, zostaną pochłonięci przez bestię i na zawsze będą dla Mnie straceni.
      Szybkość z jaką to się to stanie, zaskoczy Moich wyznawców. Plan jest starannie realizowany. Kampania, aby przekształcić wrogie nastawienia Chrześcijan do świeckich praw w ich akceptację, jest przeprowadzana profesjonalnie.
      Jest ona planowana wśród wielu narodów, przez jedną grupę, która wykorzystuje sławne osoby, celebrytów i figurantów, szanowanych przez większość ludzi, aby popierali ich nikczemne kłamstwa.
      Uważajcie. …” KP 09.10.2012

      Polubienie

    • „Według informacji, które dotarły do nas z trzech watykańskich źródeł, Franciszek podpisał dokument o abdykacji prawie dwa miesiące temu. Jak zgodnie donoszą trzej kapłani pracujący w watykańskich kongregacjach, abdykacja nastąpi pod koniec października lub w listopadzie.”

      https://tajnearchiwumwatykanskie.files.wordpress.com/2016/03/francis.jpg?w=1138&h=1254

      CZY TO PRAWDA?
      http://warszawskagazeta.pl/kraj/item/3961-abdykacja-franciszka-juz-wkrotce-potwierdzaja-to-nasze-watykanskie-zrodla

      Polubienie

  5. :@Ergo
    ;Wolna; Polska miesza prawdę z kłamstwem.to typowa żydowska manipulacja,
    Zdradza ich zaślepiona nienawiść do wszystkiego co rosyjskie.

    Polubienie

  6. Dziękuję wszystkim za wyjaśnienie z ostatniego wpisu. Nie to, żebym miała wątpliwości co do Księgi Prawdy, również w odniesieniu do Papieża Benedykta po jego wypowiedzi ostatnich, po prostu od czasu do czasu powstają pewne nieporozumienia, niejasności.Co do Franciszka, to jasne było od początku, że on czekał te 3 lata, aby teraz zacząć mówić prosto bez krętactw o swoich zamiarach.

    Polubienie

  7. Pan Jezus nauczał 3 lata, fałszywy prorok czekał 3 lata i sprytnie kręcił, męcił, teraz wraz z antychrystem będzie głosił herezję otwarcie. Nie wiadomo ile to czasu zajmie, może wraz z Ostrzeżeniem i przesladowaniem też 3 lata

    Polubienie

  8. Wiecie co dziś po raz pierwszy przejrzałam sobie komentarze na glorii tv.

    Coraz ciekawiej nas nazywają:

    Na Dziecku Królowej Pokoju nazwano nas łagodnie ” grupą antypapieską”
    Dziś zarzucono na tym blogu, tym, którzy wierzą w Słowa Księgi Prawdy, że :
    „Pewnie się nie możecie doczekać już minęły 4 lata” . — doprecyzuję chodzi o III Wojnę Światową.
    Na wowitów nie zaglądam, bo tam wieszają psy na nas od początku,
    ale nienawiści i chamstwa jakie znajduję w komentarzach na glorii nikt nie przebije:
    „Buszmeńska hołota” ma wysokie mniemanie o sobie.
    „Bo buszmeńska hołota nie ma nic do zaoferowania światu poza wysokim mniemaniem o sobie”.

    A wszyscy być może mienimy się katolikami.
    Aniołowie Boży raporty piszą, przed nami Ostrzeżenie, a my mamy wolną wolę!!!

    Polubione przez 1 osoba

      • @Moher
        To już kiedyś zauważyłem. Nagle dokonała się zmiana. Zalecono ostrożność w oskarżaniu „Franciszka” bo to takie niepobożne (tak mniej więcej), I to się stało po tym jak administrator „dzieckonmp” odgrażał się, że przestaje prowadzić blog. Całkiem możliwe, że jakiś szantaż bo zmiana bardzo widoczna.

        Polubienie

    • @Beata
      Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni. Nie śmieje się z nikogo i z niczego. Nooo, pogadamy po śmierci. A swoją drogą te wyzwiska świadczą o słabości i braku argumentów. W zasadzie świadczą o strachu i bezradności. Oni nie mają nic więcej. Potrafią tylko wyzywać i próbować zastraszać.
      Szatan kiedy ma opuścić człowieka jeszcze próbuje wyzwisk i zastraszania.

      Polubienie

    • @Beata, pamiętaj, że autorytety żydowskie w swoim czasie tak bluzgały na NMP, że kiedy to się to nawet dziś czyta w Talumdzie to można dostać szoku… najwyższy czas jest się uodpornić na takie rzeczy i pokornie czekać na wypełnienie się woli Bożej… Wola Boża wypełnia się ZAWSZE, czy to się ludziom podoba czy nie…

      Polubienie

  9. @Ergo. „Rosja na drodze do antychrysta”
    No cóż, smutne jest to wszystko, mnie szczególnie boli od takich faktów, nic na to nie poradzę, tylko modlić się za nich. Osobiście modlę się za Rosję nawet więcej niż za swój lud, dlatego, że wspaniałe tam ludzie żyją, jest bardzo dużo dobrych ludzi, których nigdy nie nauczyli wierzyć ani modlić się. Prawosławie nie daje pełni prawdy i ciąży wielu ludziom, którzy nauczeni przez tę konfesję raczej bać się Boga, niż Go kochac. W Rosji według najnowszych danych działa ponad 20 tysięcy dysydentów z całego świata, zwłaszcza z Zachodu, prowokatorów, dyskredytatorów, szpiegów, sabotażystów, itp. Chabad coraz więcej swe macki rozprzestrzenia. We władzy jest sprzeciw. Szczerze mówiąc, na lekcji historii, oglądając się wstecz, Rosja nie chciała by mocno przyjaznić sie z Chinami i to nie Rosja zrobiła ofertę sojuszu, tylko Chiny. Presja na Rosję jest wywierana bardzo mocna, więc ten sojusz jest bardzo realny, jak i wojna. trzeba się modlić bardzo.W Orędziu Ostrzeżenia nie raz było powiedziane, że wszystkie wojny wywołał Zachód. Jedna bestia obudziła drugą i zostanie przez nią pożarta.

    Polubienie

  10. Z całym szacunkiem do DzKP, od jakiegoś czasu nie wchodzę na ten blog, przynajmniej na razie, aby nie psuć sobie nerwy i nie zaklocać spokój, nie tylko przestałam tam pisać, ale i czytać. Dlatego, że jest po prostu to czasem niemożliwe, nie mam cierpliwości, aby to wszystko znieść. Mam wrażenie, że administrator stracił ster statku i jego opinią kierują, jak w odniesieniu do Franciszka, tak i polityki.

    Polubione przez 1 osoba

    • Ciekawe jak nasz Administrator się trzyma? No bo te naciski muszą się pojawiać lub pojawią się (tak przypuszczam), jeśli realizuje się scenariusz apokaliptyczny. Na to trzeba być przygotowanym.
      Poza tym jeśli ONZ przejmie nadzór nad internetem – genialny w swej prostocie wybieg – to owo gremium „międzynarodowe” robi zasłonę dymną ową międzynarodowością dla wprowadzania obostrzeń w internecie. Co to za problem kontrola nad tymi kilkunastoma serwerami DNS. I pozamiatane. Trzeba by było mieć sieć alternatywną, niezależną od obecnej a zarazem władzę niezależną od władzy sprawującej kontrolę nad światem. Ale tylko Bóg może to zapewnić, bo „wiemy, że jesteśmy z Boga, cały zaś świat leży w mocy Złego” (1J 5:19; BT). W każdym razie nie wystarczy wiedzieć intelektualnie. Co z tego, że duchowni wiedzą, że Bergoglio głosi herezję jak boją się sprzeciwić? Czy oni wierzą, że Bóg jest Panem wszystkiego? I czy ja w to wierzę…
      Jeśli Bóg jest Stwórcą szatana i jest ponad szatanem, to sformułowanie: „cały świat leży w mocy złego” jest w takim stopniu prawdziwe w jakim stopniu my nie wierzymy w Boga.

      Polubienie

  11. Słuchajcie, dla tych co znają angielski to tutaj jest UCZTA DUCHOWA… ojciec Paul Kramer oskarża Bergoglio o bycie fałszywym papieżem, który jest zwolennikiem MASONERII i na naszych oczach tworzy JEDNĄ ŚWIATOWĄ RELIGIĘ, będąc zwolennikiem naturalizmu, panteizmu i racjonalizmu. Ponaddto ten kapłan otwarcie utrzymuje, że papież Benedykt XVI jest NADAL PRAWDZIWYM PAPIEŻEM !!!!

    @BERNARD TEOLOG… zrób cos z tymi tekstami, NIECH I POLACY POZNAJĄ PRAWDĘ :

    1. http://dominiestemp.blogspot.ca/2016/09/why-this-catholic-priest-does-not-think.html

    2. http://biblefalseprophet.com/2016/09/06/jorge-bergoglios-religion-freemasonry-naturalism-rationalism-pandeism/

    Polubienie

    • @Pina
      Powinienem napisać, że cieszę się z odwagi o.Kramera.
      Sam od trzech lat na różnych forach internetowych glosze dokładnie to samo.
      Ale czy można cieszyć się z tego dramatycznego stanu KK jaki dziś już mamy?
      Nic to, miłość do Chrystusa zobowiązuje.
      Nie wolno nam milczeć gdy widzimy zaklamanie naszych kapłanów. Dziś znów usluszalem kazanie o Milosierdziu bez żadnych warunków jego otrzymania a w R.MARYJA x.profesor podkreślił, że ojciec przyjął syna marnotrawnego bez żadnych warunków…
      Zatem już wszystko jest przygotowywane do umiejszenia wagi grzechu aż do jego zupełnego wyrugowania (KP) by wszystkie religie mogły głosić swoje heretyckie „prawdy”
      w jednej wspólnocie światowej religii….ZGROZA gdy biskupi milczą,
      S.Łucji NMP przekazała, że w Portugalii doktryna zostanie zachowana… czy w Polsce też?
      Coraz częściej przebija się do mnie świadomość,…że niekoniecznie

      Polubienie

      • @ZORRRO… a ja ufam, że jak Polski kościół zawierzy się „Panowi Panów i Królowi Królów” w listopadzie, to WIARA u nas nie umrze i nie upadnie…

        Polubienie

  12. @ Lolo
    Dzięki, za info. faktycznie link na hiszpańskiej stronie nie działa.
    Ściągnęłam w pdf z lifesitenews. Szybko naprawdę szybko działa cenzura.
    Nie ma się co dziwić, że tyle faktów chcą ukryć przed światem.
    Pamiętam, gdy został wybrany Bergoglio, to wówczas w Wikipedii również usunięto pewne info..
    Chodziło o jego powiązania z działaczami komunistycznymi w Argentynie z wcześniejszych lat.
    wielu wówczas pisało, jak szybko usunięto z Wiki niewygodne dla niego fakty.

    @ Wszyscy
    Kochani tym jak się nas określa na innych stronach nie przejmuję się zupełnie, może to odebraliście inaczej, chciałam tylko pokazać, że nienawiść staje się coraz większa i wśród kogo? Katolików.
    Dla mnie to tylko dowód na to, że podążamy prawidłową drogą.
    Szatan się wścieka, to widać i czuć, gdzie roznosi się jego szatański swąd i w jaki sposób poprzez ludzi wyładowuje swoją nienawiść do tego co Boże.
    Nie raz i nie dwa, gdy czytam takie wpisy tak sobie myślę, że chciałabym poczytać komentarze tych samych osób po Ostrzeżeniu, to tylko moje luźne przemyślenia.
    Co prawda to podobny trend obserwuję na portalu Zmiany na Ziemi. Niech tylko ktoś napisze cokolwiek o Bogu, no… tam się równa wówczas Boga z przysłowiową ” ziemią”. Aż uszy puchną od bluźnierstw, które rzuca się na samego Boga, a jeszcze rok, dwa temu, tego w takim stopniu jak dziś nie zauważałam.

    A co do Admina strony DKP, mamy z pewną osobą takie przemyślenia, że być może, nie twierdzę, że tak jest, nie wszystkich artykułów autorem strony jest sam Admin , a ktoś inny, być może jeden z czytelników bloga. Kiedyś padło pytanie czy ktoś nie chciałby pomóc w prowadzeniu strony, potem w niedługim czasie okazało się, że prowadzący skręcił w „niezrozumiałym ” dla czytelników kierunku w podejściu do pewnych faktów.

    Polubione przez 2 ludzi

  13. Mnie tylko jedno zastanawia w tym – zapytanie i odpowiedź są jednakowo datowane – 05.09
    Zadano pytanie i natychmiast odpowiedź – nadzwyczaj szybko ja uzyskano.

    Polubienie

  14. re Beata
    Dz K P słuzy hasbarze.Wystarczy napisać coś krytycznego o PIS-e …
    Przekonałam sie o tym nie raz .Wykorzystuje religię do celów politycznych podobnie jak
    o.Rydzyk..Admin nagania przed kazdymi wyborami do głosowania na PIS i tepi wszelki sprzeciw.

    Polubienie

    • Admin Dz K P po prosu nie ma pojęcia czym jest PIS- jest ogłupiony jak większość Polaków.
      Wydaje mu się,że PIS to zbawcy Polski, a jest przecież dokładnie odwrotnie.
      http://wolna-polska.pl/wiadomosci/pis-realizuje-nowy-porzadek-swiata-na-odcinku-polskim-2016-02
      Ostatnio przeczytałem ciekawą informację o Orbanie:
      http://wolna-polska.pl/wiadomosci/zbior-ciekawostek-o-antylichwiarskim-premierze-wegier-2015-03
      Jeśli to prawda, starczy przypomnieć jak to Kaczyński chciał przekształcić Warszawę w Budapeszt; pamiętacie tajne spotkania Kaczyńskiego z Orbanem na południu Polski?

      Polubienie

      • @Ergo
        Trzeba sobie zdawać sprawę z tego, że aktualnie nie ma żadnego państwa, na którego rządy nie miałaby wpływu masoneria wg. zasady amerykańskiej: bez względu na to kto rządzi, rządzą nasi. Może u Inuitów i Papuasów jest inaczej… Ale wtedy ich niszczą. W Kościele Katolickim, Bożym przedsięwzięciu, najlepiej widać jak głębokie są wpływy tej organizacji.
        W XIX w. jeden z prominentnych rabinów (niestety nie pamiętam nazwiska a szukać mi się nie chce) powiedział coś takiego:
        „Mamy swoich ludzi we wszystkich możliwych partiach, ruchach społecznych, religiach”.
        No to był XIX w. To co dopiero teraz przy takich możliwościach techniczno-propagandowych?…

        Zatem wybieramy (powiedzmy) pomiędzy pewnymi możliwościami w ramach jednego bloku. Pozostaje pytanie (uwaga, będzie antysemityzm): którym Żydom można bardziej wierzyć… P) , czy inaczej, z których jakaś korzyść dla nas, bo w końcu oni też są ostro podzieleni między sobą i ich zagryzanie się pod dywanem jest na serio. Nie bez powodu było: „trzeba dorżnąć watahę”. Wobec czego, nawet jak możliwości niewielkie to i z tych co są trzeba skorzystać nie ekscytując się za bardzo, bo czasem to tylko wygląda na odroczenie wyroku.
        A przede wszystkim trzeba pamiętać, że ponad wszystkim jest Pan Bóg, działający przez WSZECHPOŚREDNICZKĘ. Więc skoro ich siła, potęga ma swoje źródło ze związku z szatanem to ich „moc” jest tylko ułudą, w którą się wierzy albo nie…
        „Na świecie doznacie ucisku, ale miejcie odwagę: Jam zwyciężył świat.” (J 16:33; BT)

        Polubienie

      • @ergo
        Masz propozycję kto w zamian? Można jeszcze nie głosować. PiS wygrał głównie na fali sprzeciwu wobec uchodźców. Gdyby nie to przegrałby. W tamtej sytuacji było to jedyne sensowne rozwiązanie nie oznacza, że tym samym najlepsze. Mnie się w tamtym roku na NDIE udało popełnić wpis, w którym napisałem, że w najgorszym razie mamy dany czas by przygotować się przede wszystkim mentalnie na „uchodźców”. Zakończyłem to stwierdzeniem: „że, ludzkie paniska”.
        Jednym, który daje pomyślność jest Bóg a do niego prowadzi wierność prawdzie w gotowości na śmierć. Tylko tak można zbudować niezależny byt. Taki paradoks: żeby żyć, trzeba umrzeć. 🙂

        Polubienie

  15. Pan Bóg chce,aby Polska była Katolicka i nie tyle słowiańska,co Katolicka.Dugin w swoim wywiadzie nawoływał nas,abyśmy sie pozbyli Katolicyzmu,co jest nie do przyjęcia.Więc nie mówcie nam ,że jest jakaś partia w Polsce,która oprócz PIS idzie w kierunku temu.Beatko,jak to się mówi”tam gdzie padlina,tam i sępy”.Szkoda,że na blogach naszych jest tak dużo osób,którym zależy na wyrwaniu nam naszej MACIERZY.Ani Rosja,ani Niemcy,ani żadne mocarstwo inne,które nie wykonuje poleceń Boga nie jest dla nas partnerem.Obecnie p.Putin idzie wg.programu p.Dugina.BĄDZMY CZUJNI!Za Rosję musimy się modlić,aby przestała tępić naszą wiarę.

    Polubienie

  16. @ Ergo
    Twój link dotyczący Orbana otworzył mi szerzej oczy. Ja chyba naprawdę jestem naiwna. Sądziłam, że to człowiek, któremu zależy na dobru własnego kraju i Europy, chociaż w dużym stopniu jest to prawda. Jednak na ten czas można dostrzec u Orbana parcie na przebudowę Europy, według jego własnej wizji. Kilka tygodni temu przeczytałam pewną informację na pch.24, która zbiła mnie bardzo z tropu co do jego intencji, a ty podesłałeś linka, w którym informacje znów zapalają lampkę ostrzegawczą.

    Niespodziewane słowa Viktora Orbana! Premier Węgier chce utworzenia unijnej armii

    W trakcie spotkania liderów państw Grupy Wyszehradzkiej i kanclerz RFN Angeli Merkel, politycy w wąskim gronie omawiali sytuację Unii Europejskiej po Brexicie. Wyjście Wielkiej Brytanii ze struktur wspólnoty będzie głównym tematem nieformalnego szczytu w Bratysławie. 16 września pomówią o tym liderzy wszystkich państw UE. W trakcie piątkowego spotkania w Warszawie Viktor Orban zszokował wszystkich myślących, iż jest on nieprzejednanym wrogiem brukselskiego centralizmu.
    – Zacznijmy tworzenie wspólnego wojska europejskiego! – zaapelował Viktor Orban w trakcie konferencji prasowej przed spotkaniem z liderami grupy V4 i Niemiec.

    http://www.pch24.pl/niespodziewane-slowa-viktora-orbana–premier-wegier-chce-utworzenia-unijnej-armii,45563,i.html#ixzz4Jw3gAQ4Y

    Niedawno znajoma mówiła, że w objawieniach Podlasianki, których nie znałam powiedziane było, że w końcu czasu nie Węgry będą sprzymierzeńcem Polski, a Rumunia. Może coś w tym jest, okaże się niedługo.
    Lepiej by było zdecydowanie, żeby obecni rządzący bardziej zaufali prowadzeniu Boga – dokonali z hierarchią prawidłowej Intronizacji Pana Jezusa na Króla Polski-, bo może się faktycznie okazać, że te układy, układziki, deale – psu na budę się zdają w chwili zagrożenia naszego kraju, czy Europy.

    Polubienie

    • Rumunia jest prawosławna, ale po rozsypaniu się UE i rzeźni szachidow na apostatckich narodach Europy, właśnie Rumunia i Polska mają tworzyć front państw marginalnych, takich o niklej wadze militarnej i geopolitycznej.
      Może to właśnie, ale przede wszystkim nieuczestniczenie w masonskich planach UE i rodzaj współpracy z islamem, może uratować biologicznie oba narody.
      Drogi Pana są nie do przenikniecia.
      Oficjalnie w obu państwach może być przyjęty islam ale w głębi, w podziemiu dalej bedą to kraje chrześcijańskie choćby tak jak w czterystuletniej okupacji Chorwacji przez islam.

      Polubienie

  17. Odnośnie tej gwałtownej zmiany co do publikacji odpowiedzi Bergoglio biskupom argentyńskim, to jest to najlepszy dowód na prawdziwość informacji. Bo – tak przynajmniej ja myślę – niepodobna by takie medium jak „http://infocatolica.com/” chciało robić ściemę. Za szybki ten zamęt. Ale jeśli nawet przypuśćmy, że tak jest to
    1) wiarygodność portalu upada błyskawicznie
    2) pozostaje coś takiego jak praktyka heretycka bez reakcji ze strony „papieża”. Ta praktyka więcej mówi niż wszystkie dokumenty razem wzięte.

    @jeemka
    Zgadzam się z Twoim wnioskiem.

    @Beata
    W dobie internetu przesył informacji jest bardzo szybki. Wystarczy, że mają VPN z wysokim poziomem zabezpieczeń, podpisami cyfrowymi. Może to być nawet ustalane w czasie rzeczywistym niczym face tu face poprzez wideokonferencje. Żaden problem. Kwestia zabezpieczeń przed obserwacją zewnętrzną. Później się tylko publikuje wyniki rozmów albo jawnie albo z przecieków niedyskretnych. Najsłabszym ogniwem w zabezpieczeniach systemów informatycznych jest człowiek. Np. obrażony albo nieostrożny pracownik, szpieg, który przeniknął do organizacji, albo ktoś kto widzi oszustwo i chce dać znać światu o tym co się dzieje (z punktu widzenia zabezpieczeń informatycznych to też słabość, choć dla innych błogosławieństwo). Przykładem takiej luki w zabezpieczeniach może być Judasz.

    Polubienie

  18. Co do Orbana.
    Proszę pamiętać,że Węgry to maly kraj 10 mln i bez silnej armii nie obronią się przed neosovietami. Próba budowania Europejskiej armii jest wyrazem ich lękow o panstwo.
    Cały Wyszehgrad na to cierpi.
    Nawet budowa armii Miedzymorza niewiele zmienia w bezpieczeństwie Europy środkowej.
    Widać tu wyraźnie okres przejściowy…Po oczyszceniu kontynentu przez wojska islamu geopolityka się bardzo zmieni.
    Na dziś także PiS musi lawirowac, dlatego ich niektóre decyzję budzą też z mojej strony niepokój.
    Jednak pamietajmy teraz idzie o PRZETRWANIE BIOLOGICZNE NARODU. Rozumiem różne gry PiS i Orbana na przeczekanie… Jednak jeśli nie doprowadzą do INTRONIZACJI, to wszelkie gry markowania wobec wrogów na nic się zdadzą. Tylko z Chrystusem wyjdziemy z tego jako tako bez uszczerbku.
    Niestety wydaje mi się, że w episkopacie grasuje grupa masonskich biskupów i wszystko co dobre dla narodu rozwala.

    Polubienie

  19. @Ergo, @lolo
    Bo niestety głosowanie na PiS jak się okazuło to było jedynie mniejsze zło niż głosowanie na PO. W październiku mieliśmy taką sytuację, że istniała realna groźba ściągnięcia nam muzułmańskich nachodźców i PiS zdawał się być „wybawcą”
    Teraz jednak (trochę za późno) zdałam sobie sprawę, że PiS tylko pozornie służy polskim interesom.
    Pan minister Morawiecki dał jasno do zrozumienia, że chce sprowadzić pracowników z…Ukrainy, Białorusi i Wietnamu. Ukrainizacja Polski trwa. O Polakach zagranicą już się natomiast zapomniało…
    Niedługo pewnie będzie głosowanie w sprawie aborcji i się okaże jacy są katolicy z posłów PiS-u. Czy prawdziwi, czy tylko udawani, żeby zyskać zaufanie wierzących wyborców.
    Zaś obecnej TV publicznej też już się nie da oglądać.Przeginają z uwielbieniem dla partii rządzącej. Dziennikarze z TVP wmawiają nam, że Rosja jest źródłem wszelkiego zła na świecie. USA zaś jest cacy, jest strażnikiem pokoju na świecie i wcale nie zdestabilizowało Bliskiego Wschodu swymi „misjami pokojowymi”.

    Polubienie

    • @AJM054
      PiS nigdy nie służył polskim interesom, co najwyżej maskował to. Wystarczy popatrzeć na fundamentalne głosowania w Sejmie jak razem głosują z PO (np. szczepionki). Retorykę ma tylko inną. Ja zresztą mówiłem znajomym z 8 lat temu, że PiS jest po to by rozwalić RM a właściwie KK.

      Polubienie

  20. Dam jeszcze coś bo z linkiem i nie wszedł więc bez linku ale treść zostawiam

    @Ergo
    A Kolega nie przeczytał dokładnie co napisałem, zwłaszcza o tym rabinie. Fundamentem jest świadomość społeczeństwa. Np. byłem jednym z niewielu, który był przeciwko UE przed wstąpieniem, zwłaszcza w takim kształcie jak jest prezentowany. Dawna Wspólnota Węgla i Stali była w zupełności wystarczająca. Ale większość była „za”. Informowałem gdzie i jak się da, przeciwko UE a także o tym czym jest to całe NWO. To jest także powodem mojego rozejścia się z moją rodziną (dalszą bo bliższa umarła a tak się złożyło, że własnej nie założyłem, chociaż plany miałem, ale ponad każdym planem – Pan Bóg). Dzisiaj większość jest przeciwko UE, tylko dlatego, że do niej weszliśmy i zobaczyliśmy czym jest na prawdę. Ale wtedy byłem oszołomem. Jeszcze ponad rok temu nie było świadomości zagrożenia „uchodźcami” i pisanie o tym wcale nie było takie łatwe. Dzisiaj jest inaczej.

    A teraz podkopię swój autorytet zakładając, że coś takiego w przyrodzie istnieje.
    Otóż zagłosowałem, przy całej wiedzy jaką posiadałem o UE na akcesję. Zostałem określony w tym środowisku, w którym przebywałem jako „zdrajca”. No ale, jeśli ja jestem o czymś przekonany to na mnie takie epitety nie robią wrażenia. Lecz co ciekawe jedna znajoma z owego środowiska mi powiedziała coś takiego w pewnym momencie:
    „Każde pokolenie dostawało w d… a to młode jeszcze nie”
    Otóż w pewnym momencie zorientowałem się, że macki masonerii są powszechne (piekny tytuł: „Pajęczyna władzy” ks. J. A. Cervera) i że sprzeciw w skali narodu będzie skuteczny jeśli naród będzie jednomyślny. Bowiem sprzeciw taki niesie ze sobą zgodę na cierpienie może nawet z ryzykiem na granicy zagłady. Ja na miejscu masonerii pozwoliłbym na wygraną sceptyków co do UE. I za dwa lata spacyfikowałbym spokojnie te całą opozycję unijną, razem z Radiem Maryja (nie prowadzę dyskusji nad obecną sytuacją RM) czy katolicyzmem w ogóle. Parę pociągnięć za sznurki – przy międzynarodowych wpływach masonerii to żaden problem – i gospodarka kraju wali się błyskawicznie. I tekst: widzicie to dlatego, że nie chcieliście UE. I dzisiaj nie byłoby też opozycji wobec Bergoglio. Napisałem sobie wtedy taki tekst (do szuflady), w którym było: i czasem trzeba wejść w paszczę smoka by przeżyć. Więc z kraju nie wyjechałem i toczę się na tym samym wózku co reszta moich rodaków robiąc co mogę w tej sytuacji by świadomość zmieniła się na lepsze. By sobie poradzić z problemem wg. mnie naród musi przypomnieć sobie o słowach kard. Hlonda:
    „Nie traćcie nadziei. Lecz zwycięstwo jeśli przyjdzie – będzie to zwycięstwo Najświętszej Maryi Panny. W tej walce, która się toczy między gromadą szatanów i Chrystusem, tych, którzy wierzą, że są wezwani, odwoła do nieba i będzie, jak chce sam Bóg. Walczcie z ufnością. Pod opieką błogosławionej Maryi Dziewicy pracujcie… Zwycięstwo wasze jest pewne. Niepokalana dopomoże wam do zwycięstwa.

    Polska nie zwycięży bronią, ale modlitwą, pokutą, wielką miłością bliźniego i różańcem. Trzeba ufać i modlić się. Jedyną broń, której Polska używając odniesie zwycięstwo – jest różaniec. On tylko uratuje Polskę od tych strasznych chwil, jakimi może narody będą karane za swą niewierność względem Boga. Polska będzie pierwsza, która dozna opieki Matki Bożej. Maryja obroni świat od zagłady zupełnej. Całym sercem wszyscy niech się zwracają z prośbą do Matki Najświętszej o pomoc i opiekę pod jej płaszczem. Nastąpi wielki triumf Serca Matki Bożej, po którym dopiero zakróluje Zbawiciel nad światem przez Polskę”

    Nie z nas jest zwycięstwo ale z Boga.

    Polubienie

      • @Ergo
        Moja wypowiedź z 10:16
        Fragment:
        „W XIX w. jeden z prominentnych rabinów (niestety nie pamiętam nazwiska a szukać mi się nie chce) powiedział coś takiego:
        „Mamy swoich ludzi we wszystkich możliwych partiach, ruchach społecznych, religiach”.
        No to był XIX w. To co dopiero teraz przy takich możliwościach techniczno-propagandowych?…”

        Dodam tylko, że owa wypowiedź była cytowana przy okazji internetowej publikacji osławionych „Protokołów mędrców Syjonu” jako wstęp-omówienie.
        Tropicielom antysemityzmu, zanim rozpoczną „polowanie na czarownice”, chcę powiedzieć, że ukazało się też, chyba w 2003 roku, krytyczne wydanie „Protokołów…” wydane przez Wydawnictwo Literackie z Krakowa z przypisami prof. Janusza Tazbira.

        Polubienie

  21. Prymas Hlond przy całym szcunku dla jego posługi, mial przygotowaną intronizację i……..wsadzil ją do szuflady, pare miesięcy później rozpoczęła się hekatomba dla Polski. Zginelo 6 mln ludzi. Kardynał na ten czas wyjechał do Szwajcarii… Polacy jeczeli pod butem najeźdzcow….

    Polubienie

    • @Zorrro
      A kto miał robić tę Intronizację. Sam Prymas? Czy to nie Pius XI ostrzegał Polaków przed masonerią we władzach? A czy przed II wojną ks. Jojka, proboszcz w Niegowici, w której później Jan Paweł II był wikarym, nie był sądzony z tego, że powiedział, iż w rządzie jest wielu masonów i że masoneria walczy z Kościołem? Nie słyszałeś, że do „tanga trzeba dwojga”? To jest mniej więcej tak samo jak z tym mówieniem, że Benedykt XVI powinien to czy tamto. „Stare przysłowie pszczół” mówi: I Herkules d… kiedy ludzi kupa. Bergoglio nie zrobiłby żadnego ruchu heretyckiego i ten blog nie byłby potrzebny gdyby nie miał szerokiego poparcia a przynajmniej milczącej zgody i u duchowieństwa i u wiernych. A tak „walec dziejów” toczy się i wszystko równa…

      Polubienie

      • To co mówisz działa w obie strony, w tamtym czasie rząd był bardziej katolicki niz dziś… Jeśli przygotowania były zaawansowane to znaczy, że było z kim to zrobic.
        Owszem przeszkody były…Ale wiara czyni cuda.
        Dziś jest o wiele gorzej, nie tylko masoneria ale potężne siły lewactwa…

        Polubienie

      • @Zorrro
        Właśnie tego nie jestem pewien czy było bardziej katolicko przedtem… Wiesz, deklaratywnie na pewno. Ale czy to wystarczy?
        Taka pani jak HGW to przecież niemalże była z samym Duchem Świętym na „ty”. Ha, jak startowała na prezydenta to podszedłem do takich pań co zbierały na nią podpisy i się spytałem jaki chłop stoi za nią? Mało mi nie wydrapały oczu. Pewnie dzisiaj to by wolały zapomnieć o tym stoliczku…
        Ale żebym nie był piękny taki, to pamiętam jak w czasie kiedy była pierwsza kampania Mazowiecki – Wałęsa, w miejscu publicznym, w porze największego ruchu, w mieście wojewódzkim z plakatu z portretem p. Mazowieckiego co wisiał na drzwiach sklepu w centrum miasta zdrapywałem dorysowaną Gwiazdę Dawida… A byłem dosyć pobożny… jednak taki nieuświadomiony, facet co to wtedy wierzył, że to tak na prawdę… Ech, to byli czasy nadziei… No widać nieco źle umocowanej.

        Polubienie

      • @Lolo
        Posłuchaj przemówienia ministra Becka po ultimatum Hitlera żądajacego korytarza do Prus Wschodnich. Tak mowi człowiek głębokiej wiary.
        Prezydent Mościcki ( jeśli dobrze pamiętam) zakazał działalności b’nai b’rith prezydent Lech Kaczyński zniósl ten zakaz a do tego ugioł się w sprawie Jedwabnego…
        Naród zaś przed wojną może poza niewielkimi zdegenerowanymi enklawami artystowsko -naukowo – okultustycznymi był bardzo religijny o wiele bardziej niż dziś…

        Polubienie

      • @Zorrro
        Ale ja nic z tego co piszesz nie kwestionuję jako faktów. Znam te sprawy. Problem jest interpretacją. Są kryteria religijności i duchowości. Nie zawsze w parze idzie jedno z drugim. Np. Meksykanie są bardzo religijni ale już duchowość pozostawia sporo do życzenia. Wizjonerzy ostrzegali Polaków przed II wojną światową by się nawrócili. Ten sam problem mamy teraz. Tu akurat papierkiem lakmusowym powoli się staje stosunek do osoby Bergoglio. Ale to musi być głębsze wg. mnie, nie dlatego, że ja tak twierdzę ale dlatego, że stoi przed nami perspektywa zagłady. Z jednej strony antychrześcijańscy muzułmanie a z drugiej perspektywa wojny totalnej. A nad tym wszystkim „siewcy kąkolu”, twórcy NWO.

        Polubienie

  22. „Moja szczerze umiłowana córko, jeden z innych przywódców politycznych, o których wspominałem jakiś czas temu, wkrótce zostanie zamordowany.
    Pragnę ujawnić wam wszystkim, kim jest ten człowiek, aby potem, przez ten dowód, który daję wam i innym, więcej ludzi zaakceptowało Prawdę tych Orędzi.
    Ta biedna dusza uniknęła śmierci jakiś czas temu, ale jego nowa popularność zagrozi jego bezpieczeństwu.
    +++Jest on wrogiem sił masońskich i oni nie będą długo tolerować jego przywództwa.
    Kiedy wy, Moi wyznawcy, zobaczycie spełnienie proroctw przekazywanych jakiejś wybranej duszy, będziecie wiedzieli, że mówię Prawdę i że te Orędzia pochodzą z nieba, ponieważ te osoby nie byłyby w stanie ich wymyślić….”
    „Wkrótce w Europie nastąpi podział, a to wszystko ma związek z Unią Europejską i krajem, w którym znajduje się Stolica Piotrowa. Doprowadzi to do wojny, która będzie się różnić od innych wojen. Ale będzie ona okrutna. Ludzie będą powstawać przeciwko sobie w Niemczech, Włoszech i Francji. Musicie się modlić, aby Moi wyznawcy pozostali silni i sprawić, aby Grupy Modlitwy Jezus dla Ludzkości szybko powstały w tych krajach….”
    KP 26.02.2013, 22:00

    Polubienie

      • Tak,Pan Bóg to powstrzyma,wtedy,kiedy będą chcieli uderzyć(walka mocarstw o pierwsze „skrzypce”) będzie porządne trzęsienie ziemi…i to tam,gdzie nikt się nie spodziewa.Pycha,czyli pewność siebie,bez odniesienia się do Boga,nie popłaca.

        Polubienie

    • Aranżowana jest straszliwa wojna

      Orędzia Ostrzeżenia

      Orędzie nr 266 z serii Ostrzeżenie

      czwartek, 1 grudnia 2011, godz. 12.00

      Moja córko, wielka kara spotka świat, aby ochronić niewinnych.

      Organizowane jest wielkie, nikczemne okrucieństwo, mogące wywołać straszną wojnę.

      Ręka Mojego Ojca spadnie i ukarze te dusze złapane w sidła szatana. Na realizację swojego podłego planu nie dostaną zezwolenia.

      Niewielu z was, dzieci, wie, co się naprawdę dzieje na świecie.

      Tak ostrożne są te grupy, że to, co dzieje się na waszych oczach, kiedy naród atakuje naród, zupełnie nie jest tym, czym się być wydaje.

      Jest to zamierzone działanie, mające na celu wywołanie wojny, aby zabić miliony.

      Mój Ojciec nie pozostanie bierny. On musi interweniować.

      Módlcie się, módlcie się, módlcie się, dzieci, o ocalenie dusz.

      Wasz ukochany Zbawiciel

      Jezus Chrystus

      Polubienie

  23. Cokolwiek byście napisali na temat PiS-u, nie wiemy tak na prawdę kim byli, kim są i jacy są -to wie tylko Pan Bóg, ale z woli Pana Boga zostali wybrani i naszym powiedziałabym obowiązkiem jest uszanować Bożą wolę.
    Ja mimo wszystko wolę, sto razy Pana Prezydenta, który po wygranych wyborach, jedzie na Jasną Górę, podziękować Matce Najświętszej za wygraną, niż Prezydenta, który woła swojego kolegę Szoguna, kompromitując piastowany, przez siebie urząd, wtedy i na każdym innym kroku.
    Wolę Panią Premier, która broni spraw Polski w Parlamencie Europejskim, dba o rodziny, jest inteligentna, opanowana i wierząca (której synem jest kapłan), a która bezczelnie nie przekonuje że przekopała w Smoleńsku każdy metr ziemi w poszukiwaniu ciał i która nie obiecuje nam Zielonej wyspy,w zamian której mogliśmy mieć ARABSKĄ WYSPĘ.
    Jeśli oni nas też oszukują, to proszę wskażcie, kto waszym zdaniem mógłby być najlepszym kandydatem ??? Pamiętajcie, że ten Prezydent musi dokonać Intronizacji na szczeblu Państwowym- czy wyobrażacie sobie że robi to Komorowski?- ja nie.

    Polubienie

  24. Eliza,
    W gruncie rzeczy mam podobne spostrzeżenia, ale nie idealizuje PiSu. Wiem, że muszą też prowadzić różne gry, z wrogimi bez dwóch zdań sąsiadami.
    Dlatego nie mogą isc na całość…

    Polubienie

    • A ja to widzę zupełnie inaczej. Rządy takich państw jak: Niemcy, Rosja, Polska, Ukraina być może Węgry są opanowane przez tubylczojęzycznych syjonistów, którzy prawie w tajemnicy, sprytnie, przy pomocy swoich zaufanych ludzi czyli masonów przemycają zapisy ustaw i podejmują działania zmierzające do jak najszybszego wprowadzenia NWO. Te rządy ze sobą współpracują – przeciwko komu?
      Własnym obywatelom, bo przecież im będą zabierane prawa i wszczepiane czipy.
      Prawdę powiedziawszy bawi mnie wasze rozumowanie, w ogóle nie przystaje ono do tego co się koło nas dzieje. Tak tak, głaskajcie PIS to na pewno „wspaniała partia” tylko nie może, bo się przepracowała z miłości do Polaków no i musi uważać na sąsiadów…

      Polubienie

      • @Ergo
        Pięknie. No i co zamierzasz z tym zrobić? Może jakieś haubice na rząd albo cóś innego? Albo gazetka ścienna i: „wszyscyście som zdrajcy”? Jak nie to, to możesz sobie na mnie poużywać, mnie bowiem już od zdrajców ojczyzny – ha, ha, ha… mówili mi to i komuniści i potem szczerzy patrioci, no nie dogodzisz – a nawet mi mówiono, że zabijam własnego ojca bo podejmowałem trudne decyzje a on był chory. Jak Ci to pomoże, to proszę bardzo. Najgorzej to być niezrozumianym… Ha, to jeszcze będę miał zasługę, żem miłosierny. W końcu rok miłosierdzia… Ach jak pnięknie…

        Polubienie

    • „… PiS jaki jest, każdy widzi. Jednakże jego wielomilionowy katolicki elektorat nie chce widzieć podwójnej, fałszywej aksjologii tej partii i podwójnych jej standardów, co ma poważne konsekwencje nie tylko w sferze polityki i moralności, ale również cywilizacji…”

      https://jozefbizon.wordpress.com/2014/01/01/anna-razny-pis-czyli-falszywa-chrzescijanska-aksjologia/
      https://justice4poland.com/polska-pod-zydowska-okupacja-cz-i-i-ii/

      Polubienie

      • @Ergo
        No, wiemy – PiS jest „be”. Kto jest „cacy”? Pani A. Raźny ten tekst dała w 2014 roku ale nie ma tam odpowiedzi na to kto jest zamiast PiS-u. I w ramach tego „cacy” czy jest to siła zdolna pociągnąć za sobą „milijony”? Bo jak kolejna „kanapa” to szkoda czasu. Jeśli od 2014 r. ani ona ani Ty nie zdołaliście milionów przekonać do swojej opcji – jaka to? – to słabo Wam idzie.
        Marudzisz. Czytaj uważnie, nie ma tu, może poza jedną wypowiedzią, entuzjazmu nad PiS-em. A obecnie mamy większy problem i „na imię” mu Bergoglio oraz „uchodźcy” akurat tu nie omawiani. Ten temat omawiany jest na NDIE.

        Polubienie

      • @Ergo
        Ujmę to tak: jesteś spóźniony (to jest delikatna wersja ze względu na Admina). Idź na inny portal, bo my otwieraniem drzwi, które dawno już tu zostały otwarte się nie zajmujemy. Przeczytaj sobie wpisy chociażby zaczynając od tych sprzed roku – chociaż akurat tu piszę trochę krócej – i wtedy zacznij swoje nauki.
        Dla Twojej informacji sprawami masonerii zajmuję się od 14 lat. Mam przeczytanych wiele pozycji a w swojej biblioteczce w innym miejscu zamieszkania miałem ich ponad 80. Piszę o samych książkach. Do tego trzeba doliczyć bibliotekę internetową. Jedna taka jest właśnie na „wolnej-polsce”. Ale były inne, już teraz nieistniejące. Oprócz tego jest jeszcze mnóstwo stron w internecie.Jeśli dalej będziesz kontynuował swoje przedstawienie ja zacznę traktować Cię jak trolla wg. tego co napisał @Sylwester.
        O sytuacji w Europie związanej z „uchodźcami” możesz poczytać na NDIE. Tam akurat też regularnie w miarę piszę. Poza tym w zasadzie nigdzie indziej nie licząc pojedynczych uwag od czasu do czasu ale pod innym nickiem.
        A jeśli chodzi o linki i tak nie przebijesz @Pini, która zresztą „wali” niepolskojęzycznymi, choć ostatnio trochę jakby „stanęła w cieniu”.
        Zatem prośba, rób swoje głoszenie tam gdzie nie mają o tych sprawach pojęcia.
        My zajmujemy się konkretnym postępowaniem Bergoglio dzisiaj, rozwojem herezji a nie tym skąd się wziął bo to już przerabialiśmy i zajmowanie się tym tematem jako głównym niczego nie wnosi do sprawy.
        Ja swoje przedstawiłem ale ostateczna decyzja należy do Admina bo to jego blog.

        Polubienie

      • @lolo
        Bardzo fajnie, wyobraź sobie, że obserwuje ten blog od początku, jak tu cię jeszcze nie było.
        Przeczytałeś tyle książek i jakie wnioski?
        Do jakich wniosków doszedłeś?
        Herezja Franciszka?
        Oczywiście wkrótce się ujawni, chociaż rozsądni, widzący ludzie już dawno są świadomi tego kim on jest.
        O co ci chodzi?
        Sylwester źle na ciebie wpływa, bo nie rozumiem?
        Nie zgadzasz się z tym co napisałem? To odpowiedz merytorycznie, a nie prywatnymi wynurzeniami.

        Polubienie

      • @Ergo
        To jeżeli obserwujesz ten blog to po co mi dajesz taki link? To wszystko już dawno było omówione tutaj. Jeśli coś takiego robisz to znaczy nie czytasz tego blogu tylko „wchodzisz” i marudzisz. Zajmij się czymś pożyteczniejszym. Napisałem Ci o „otwieraniu drzwi co zostały już dawno otwarte”.
        Uważam naszą rozmowę za skończoną.

        Polubienie

  25. Przepraszam Bernard ale z arcywaznego tematu zrobił się polityczny sciek przez jednego spamera. Wystarczy powklejac trochę zdjęć, napisać X jest agentem/masonem 33 level i być dumnym…

    Polubienie

    • @Sylewester
      Zgodzę się z Tobą, niemniej nie da się od tego uciec. Bergoglio to też polityka, chociażby „uchodźcy”. Ba jeśli on jest fałszywym prorokiem to polityka będzie z nim związana bardziej niż „namacalnie”. Apokalipsa św. Jana pokazuje wyraźnie jak fałszywa wiara przełoży się wprost na ucisk i pojedynczych osób i całych narodów i zagładę tej całego postępu… Wtedy to czy PiS to aktualnie dobry dla nas czy mniej dobry będzie prawdopodobnie naszym najmniejszym problemem. Nie unikniemy tych tematów, bo gdzieś one tam w tyle głowy się tłuką, ale mimo wszystko dobrze jest pamiętać kto jest głównym bohaterem naszych uwag i o co w tej sprawie chodzi.
      Dzisiaj zdążyłem w punkcie ksero w krótkich słowach nieco wyłuszczyć o co chodzi naszemu drogiemu heretykowi Bergoglio i dlaczego go nie lubię. Przynajmniej tyle mojego. Howgh.

      Polubione przez 1 osoba

    • Dziękuję za uwagę. Ostatnio na blogu pojawiło się mnóstwo komentarzy, nie nadążam za ich przeglądaniem. W ważniejszych albo pilnych sprawach proszę o kontakt na maila.
      @Ergo skasowałem kilka Twoich komentarzy, to jest kilkadziesiąt linków do wolnej polski takiej czy innej. Przypominam, że blog ma raczej charakter religijny niż polityczny, spamowanie watkami politycznymi (czy jakimikolwiek innymi) z linkami do jednego portalu będzie na tym blogu ograniczane. Nie ma miejsca na spam.

      Polubienie

  26. Ja bym proponował zebrać w jedno trzy punkty
    1) Intensywne przygotowania do wojny opisane w artykule pod linkiem na „PCh24” co go dałem nieco wcześniej.
    2) Asyż.
    3) Przejęcie internetu przez ONZ.

    Jedna uwaga odnośnie wojny. Jeśli ona wybuchnie to nie będzie wojna w „starym stylu”. I nie chodzi mi tu o technikę bo oczywiście dawna technika wojenna to „mały pikuś” w porównaniu z tym co jest teraz. Ale chodzi o co innego. O cele, uzasadnienie wojny. Tu już będzie „rżnięcie dla samego rżnięcia”, zabijanie dla zabijania. Nie będzie tu żadnego racjonalnego w najmniejszym stopniu uzasadnienia. Oczywiście oficjalnie to bla, bla, bla, obrona demokracji i takie tam „sprawiedliwości”. Lecz jak się patrzy na współczesny świat to coś takiego nie istnieje. Ani wojna o ziemię czy władzę, ani jako coś sprawiedliwego ani o honor tylko by niszczyć. Wojna w ogóle jest czymś złym ale to co idzie będzie eskalacją bezsensu. I czy będzie się w niej brało udział czy nie i tak jest się przeznaczonym na rzeź. Wg. mnie tak to wygląda zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę jaki byt za tym bezpośrednio stoi.

    Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.