„Obecność Boga dzisiaj nazywa się też Rohingja”

rohingaOnet.pl wiadomości: Obecność Boga dzisiaj nazywa się też Rohingja – powiedział papież Franciszek w Bangladeszu podczas rozmowy z grupą uchodźców z tej muzułmańskiej mniejszości etnicznej, którzy uciekli z Birmy. Po raz pierwszy użył tej nazwy w czasie swej podróży. Na to słowo czekał cały świat (…) Watykaniści zwracają uwagę na bardzo mocną teologiczną wymowę tych słów.

Tak, czekamy nie tylko na to słowo, ale także na kolejne wypowiedzi. Na jeszcze mocniejszą teologię. Dalej, Franciszku, śmiało, do dzieła. Co chcesz czynić, czyń prędzej!

 

8 uwag do wpisu “„Obecność Boga dzisiaj nazywa się też Rohingja”

  1. FRAGMENT :
    Wrogowie Boga powiedzą, że waszą zbrodnią jest to, że rozpowszechniacie nieprawdę o tej ohydzie. Wszystko, co pochodzi od Boga, zostanie ogłoszone kłamstwem, podczas gdy Prawda, jak powiedzą, jest reprezentowana przez nową, jedną światową religię, lecz to będzie kłamstwo.

    Duch Święty okryje jednak tych, którzy nadal będą rozpowszechniali święte Ewangelie i Mój Syn was osłoni i będzie was chronić. Przyszłość przetrwania rodzaju ludzkiego i prawo do Życia Wiecznego, obiecane każdemu mężczyźnie, kobiecie i dziecku, spocznie na waszych barkach. To Reszta podtrzyma płomień Światła Boga w świecie, który będzie pogrążony w ciemności.

    Wielu z was będą rzucane wyzwania, a kłamstwa zasiewane w waszych sercach przez ducha zła odwrócą was od Prawdy. Niestety, dla wielu z was będzie zbyt trudno pozostawać wiernymi swoim przekonaniom i będziecie kuszeni, aby odwrócić się od Mojego Syna.

    +++Abyście mieli pewność, że pozostaniecie silni, odważni, spokojni i będziecie trwać w pokoju, gdy bierzecie na swoje ramiona Krzyż Mojego Syna, musicie odmawiać tę Modlitwę Krucjaty. Dla wielu z was, którym trudno jest przyjąć, że te rzeczy mają nadejść,
    ++++ +przyjdzie dzień, w którym będziecie odmawiali tę Modlitwę Krucjaty +trzy razy dziennie, +bo presja, której będziecie poddawani, byście się wyparli Mojego Syna, będzie +++++przytłaczająca.

    Modlitwa Krucjaty 158

    Chroń mnie przed jedną światową religią

    Drogi Jezu, chroń mnie od zła nowej, jednej światowej religii, która nie pochodzi od Ciebie.

    Podtrzymuj mnie w mojej wędrówce ku wolności drogą
    do Twojego świętego Królestwa.

    Zachowaj mnie w jedności z Tobą, ilekroć będę dręczony
    i zmuszany do przełknięcia kłamstw, które są rozpowszechniane
    przez Twoich wrogów, aby niszczyć dusze.

    Pomóż mi wytrzymać prześladowania, pozostać wiernym prawdziwemu Słowu Bożemu wbrew fałszywym doktrynom i innym świętokradztwom, do których przyjęcia mogę być zmuszany.

    Poprzez Dar mojej wolnej woli weź mnie pod Panowanie Twojego Królestwa, by uzdolnić mnie do powstania i głoszenia Prawdy, gdy oświadczą, że jest ona kłamstwem.

    Nigdy nie pozwól mi się chwiać, wahać lub uciekać ze strachu w obliczu prześladowań. Pomóż mi pozostać stanowczym i wiernym Prawdzie tak długo, jak będę żył.

    Amen.
    Idźcie, Moje drogie dzieci, i przyjmijcie, że te rzeczy się wydarzą, ale wiedzcie, że jeśli pozostaniecie wierni Mojemu Synowi, pomożecie uratować te dusze, które będą pogrążone w błędzie.

    Wasza umiłowana Matka
    Matka Zbawienia

    http://jezusdoludzkosci.pl/2014-06-28-15-03-matka-zbawienia-prawdziwy-kosciol-stanie-sie-reszta

    Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.